2013. január 7., hétfő

12. Fejezet

 Sziasztok!
Nem lett túl hosszú és szerintem borzalmas is lett, de remélem azért komikat majd kapok, mert nagy szükségem lenne rájuk, hogy tudjam érdemes-e folytatni
Pussz: Ildi

 Mikor beértünk a konyhába, megláttam egy igenis ismerős hajzuhatagot. Leblokkoltam, mert alig hittem a szemnek. Nem vett egyből észre minket, mivel háttal állt és Alysonnal beszélgetett. Óvatosan mögé lopóztam és a vállára tettem a kezem, mire akkorát sikított, hogy azt hittem helyben megsüketülök.
Elizabeth Wood
- Az ég szerelmére ez mire volt jó?-kérdezte Alyson anyukája, miután megfordult.
- Nem állt szándékomban csak...-kezdtem szabadkozni, de félbe szakított.
- Csak mi?- kérdezte ingerülten.
- Csak hiányzott nekem a 2. anyukám- mondtam megszeppenve, hisz Liz anya LB-je volt, és a szüleim halála óta ő nevelt fel Phillel együtt.
- Óóó, aranyom, nekem is nagyon hiányoztál, ugyan úgy, mint a lányom- intett a fejével Alyson felé.
- Jó reggelt mindenkinek- lépett be a konyhába Phil.- Liz, de jó újra látni- ölelte magához az említettet.- Áh Jázmin, majd' elfelejtettem, ha megreggeliztél gyere a dolgozó szobába. Megbeszélni valóm van veled- és ezzel távozott is, a reggelit magával víve. 
- Hát oké...- válaszoltam értetlenül- Te tudod miről beszélt?-érdeklődtem Liznél és Alysonnál.
-  Mi  aztán nem, de szerintem siess és megtudod- mondták egyszerre. Gyorsan megreggelizem, felrohantam a szobámba és átöltöztem, majd "levágtattam"  a földszintre. Megálltam a dolgozó szoba előtt, kifújtam magam, majd bekopogtam. Hallottam egy 'tessék'-et és benyitottam. Philen kívül még vagy 3 másik ember volt a szobában, mire kérdőn néztem rá.
- Bácsikám hívatott?- kérdeztem.
- Kedvesem, ők itt az új testőreid- közölte.- Ő Joe, mellette George, és végül Carlos- mutatta be őket.
- Mi van, Mi lesz az ikrekkel (utalás Lukasra és Tristanre)? Nekem különben sem testőr- jelentettem ki kissé dühösen.
- Természetesen a srácok maradnak, de a biztonságod érdekében...-kezdett bele.
- Nem, nem, nem és nem. Lukas és Tristan bőven elég nekem, mint testőr és mint mondtam MEG TUDOM MAGAM VÉDENI, ha kell- mondtam, szinte üvöltve.
- Őfelsége, kérem hallgasson a nagybátyjára, bizonyára nem akar rosszat- mondta Joe és közelebb jött.
- Tudjátok mit? Nem érdekel, de a közelembe ne jöjjön senki ezek után, világos?- erőltettem magam meg egy válasz erejéig, majd se szó se beszéd kiszáguldottam a helységből. Útközben találkoztam a lányokkal, akik aggódva figyelték dühkitörésem, de nem szóltak semmit. Felmentem a szobámba és az ágyra dőlve sírni kezdtem.

Phil szemszöge

 Miután reggel meghallottam Lilly és Jázmin kiáltozásait, mosoly kúszott az arcomra. Milyen jó, hogy vidám- gondolkoztam el ezen, miközben felöltöztem és kimentem a konyhába. Útközben sikításra lettem figyelmes, ezért meggyorsított a lépteim. A konyhába érve megpillantottam Liz-t.
- Jó reggelt mindenkinek- léptem be a konyhába.- Liz, de jó újra látni- öleltem magához az említettet.- Áh Jázmin, majd' elfelejtettem, ha megreggeliztél gyere a dolgozó szobába. Megbeszélni valóm van veled- és ezzel távoztam is, a reggelit pedig magammal vittem. 
- Hát oké...-jött a válasz.
 Az 'irodába' érve behívattam a Joe-t, George-ot és Carlost.
- Uraim, azt a feladatot kapják, hogy védelmezzék a hercegnőt-közöltem velük.- Egyébként nyugodtan tegeződjünk.
- Oké.. Philip, és mi van akkor, ha Őfelsége nem ért ezzel a döntéssel egyet?- érdeklődött George. Válaszolni már nem tudtam, mert valaki kopogtatott.
- Tessék!- majd nyílt az ajtó és belépett ő.
- Bácsikám, hívatott?-kérdezte.
-Kedvesem, ők itt az új testőreid- közöltem.- Ő Joe, mellette George, és végül Carlos- mutattam be őket.
- Mi van, Mi lesz az ikrekkel? (utalás Lukasra és Tristanre: szerk.) Nekem különben sem testőr, meg tudom magam védeni- jelentette ki kissé dühösen.
- Természetesen a srácok maradnak, de a biztonságod érdekében...-kezdtem bele.
- Nem, nem, nem és nem. Lukas és Tristan bőven elég nekem, mint testőr és mint mondtam MEG TUDOM MAGAM VÉDENI, ha kell- mondtam, szinte üvöltve.
- Őfelsége, kérem hallgasson a nagybátyjára, bizonyára nem akar rosszat- mondta Joe és közelebb ment hozzá.
- Tudjátok mit? Nem érdekel, de a közelembe ne jöjjön senki ezek után, világos?- erőltette meg magát egy válasz erejéig, majd se szó se beszéd kiszáguldott a helységből.
- Srácok, én nem is tudom mit mondjak... nem szokott így viselkedni- kezdtem el magyarázkodni.
- Semmi gond, csak biztos rosszul esik neki, hogy nem bízol meg benne- mondta Carlos.
 Még beszélgettünk egy ideid, majd távoztak. Nem sokkal később megszólalt a teleonom.
- Igen, tessék?- szóltam bele.
- Elnézést a zavarásért Philip Songot keresem!- mondta félénken Alexa.
- Szia! miben segíthetek Alexa?
- Most szállt le a gépem és el tudna értem jönni valaki, anélkül, hogy Jázmin tudna róla?
- Persze, azonnal indulok.
- Köszönöm. Szia!-köszönt el
- Szia!- majd én is letettem a mobilom és már indultam is érte a reptérre.
 Hamar kiértem elé és útközben sokat beszélgettünk. Megtudtam azt, hogy min  vesztek össze és én is elmondtam neki a mi kis vitánkat. Gyorsan "haza" értünk, majd elköszöntem tőle és visszamentem dolgozni. Gondolkoztam azon, hogy mivel tudnám kiengesztelni, de nem jutottam semmire. Majd holnap megkérdezem a többieket.

5 megjegyzés:

  1. Váó..végre rész és hát egészen nem számítottam erre... :)) megleptél, persze tudtam a testőrökről és Carlos ....jó találtat :P Kíváncsi vagyok mit fig Jázmin szólni Alexahoz... remélem hamar sikerül részt hoznod :)

    VálaszTörlés
  2. mamám egy kicsit meglepődtem:O nagyon jó rész lett, és a blog is csucssuper;) sztem ne hagyd abba semmikép :) siess a kövivel:))♥

    VálaszTörlés
  3. Szia, Ildi :) természetesen benne vagyok a cserében, a blogod pedig nagyon tetszik! tetszik a történet, sok sikert a továbbiakban <3

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindannyiótoknak a kedves szavakat
    Már készülőben van a kövi :)

    VálaszTörlés
  5. Szia :) nézz be hozzám és keresd meg a neved ;) ! -> http://listentoyourheart-1d.blogspot.sk/p/awards.html

    VálaszTörlés