2012. december 16., vasárnap

9.fejezet


Remélem tetszeni fog mindenkinek :)
Nagyon köszönöm Szandraa véleményeit és remélem minél többen írtok majd komikat


Jázmin szemszöge:
 Mikor felébredtem és ránéztem az órára, azt hittem rosszul látok. 10 órát mutatott az óra, azon nyomban kiugrottam az ágyból és rohantam is a konyhába, ahol mindenki nyugodtan "reggelizett".
- Mégis miért nem keltettetek fel?  10-re volt megbeszélve a táncóra és Lillyt sem találom sehol- szúrtam le egyből mindenkit.
- Megnyugodnál egy kicsikét? Mindent el fogok magyarázni, de előbb egyél valamit- közölte Alyson.
- Jó, de magyarázatot követelek.
- Rendben, egyrészt Lilly és Phil elutaztak kb.2 órája Írországba. Másrészt a mai óráidat Philip mondta le, hogy ki tudd pihenni magad. A tegnapi edzések alapján döntött így, de te hamar ágyba estél, ezért nem mondta el.
- Akkor mit csinálunk ma?- kérdezte Kim és Alexa.
- Szerintem el kéne menni vásárolni a Mikuláscsomagokhoz- ajánlottam fel, amibe mindenki örömmel egyezett bele.
- Hívjuk el a srácokat is!!- kérlelt Lin.
- Nem is tudom,- mondtam- de Lukasék is jönnek és nem szeretnék feltűnést kelteni.
- Kérlek!- könyörgött Lin- semmi rossz nem lesz abból, ha páran elmegyünk vásárolni.
- Nem hinném, hogy jó ötlet, inkább ne zavarjuk őket- mondtam kérlelően, amit Lin annyiban is hagyott látszólag
 Ezután mindannyian a szobáinkba mentünk készülődni. Kerestem a csőnadrágom, hozzá egy Micky egeres pólót és a kedvenc csizmám. Felvettem, belenéztem a tükörbe és késznek nyilvánítottam maga, majd a nappaliba mentem. Már szinte mindenki a nappaliba volt, csak Alexa hiányzott. Gondoltam bekopogok.
- Alexa kész vagy már. Szeretnénk minél hamarabb kint lenni, különben itt sülünk be a kabátokba-mondtam az ajtó előtt állva.

Alexa szemszöge:
 Miután késznek nyilvánítottam magam, gyorsan kikerestem Alex számát és tárcsáztam. Alig csörgött vagy 5-öt, mire felvette.
- Szia! Alexa vagyok. Elmegyünk a lányokkal vásárolni és remélem ti is jöttök- mondtam neki.
- Örömmel csatlakozunk, de van egy olyan érzésem, hogy véletlennek kell a találkát álcázni- mondta Alex és hallatszott a hangján, hogy mosolyog.
- Aha, a Regent Street-en kéne összefutni. Nektek úgy jó?-érdeklődtem.
- Persze, akkor ott talizunk- mondta, majd letette. Ekkor valaki kopogtatott az ajtón.
- Alexa kész vagy már. Szeretnénk minél hamarabb kint lenni, különben itt sülünk be a kabátokba-mondta az ajtó túloldalán állva Jázmin.
- Csak egy pillanat, még a kabátom keresem... Áh, már meg is van-azzal nyitottam is az ajtót.

Jázmin szemszöge:
- Na végre, azt hittem beszorultál a szekrényedbe- mondtam tettetett durcival.
- Dehogy, csak nem találtam a kabátom, de most már megvan, tehát mehetünk- mondta ártatlan arckifejezéssel. Még összeszedtük a fiúkat és indultunk is a lift felé.
 Hamar leértünk a hallba, majd udvariasan elköszöntünk mindenkitől, és a lehető leggyorsabban távoztunk az épületből.
- És most hova tovább?- érdeklődtem kiérve a szabadba.
- Legyen mondjuk a Regent Street!- közölte mosolyogva Alexa, amire mindenki bólintott.
 Amikor legutóbb elmentünk vásárolni, rengeteg szuper üzletet láttam, ahova időm se volt benézni. Hamar a Regent Street-re értünk, ám nem nagyon figyelhettem, mert valaki nekem jött. Sikerült elesnem, ami azért meglepett, mert nem vagyok olyan ügyetlen, hogy elessek. Gondolatmenetemből valakinek illetve valakiknek az aggódó hangja rángatott vissza a valóságba.
- Jól vagy Jázmin? Nem esett bajod,-érdeklődött Alexa.
- Jó vagyok csak nem szoktam hozzá, hogy nekem jönnek- mondtam dühösen.- Egyébként ki volt az az eszement idióta aki fellökött?- kérdeztem már kicsit viccesebbre fogva.
- Én- hallottam meg Damon szomorú hangját- Nagyon sajnálom, nem vettelek észre. Szeretnélek kárpótólni valahogyan, ha lehet.
- Rendben van, akkor bejössz velem az összes üzletbe és segítesz ajándékot választani és vásárolni- mosolyogtam rá, mire csillogni kezdett a szeme.
- Ha nem gond mi is mennénk veletek- mondták a többiek egyszerre.
 Bólintottam és már célba is vettük az első üzletet, ahol rengeteg játék volt. Gondoltam veszek valami apróságot a húgomnak karácsonyra, de kíváncsi voltam mit gondol erről más is.
- Szerinted mit vegyek Lillynek?- kérdeztem a mellettem álló illetőt.
Lilly ajándéka
- Nem tudom. Miért hány éves?- kérdezett Damon.
- 8 és imádja a One Dirction-t és a plüss állatokat,- válaszoltam- óóó..... látod azt a plüss macit! Szerintem örülne neki, szerinted?- kérdeztem és közben levettem a plüsst  a polcról.
- Nagyon aranyos, szerintem örülne neki- mondta mindvégig mosolyogva.
- Mi ennyire vicces?- érdeklődtem.
- Semmi, csak kedves dolog tőled, hogy megajándékozod a húgodat- válaszolta.
- Ja, azt hittem valami rosszat tettem- mondtam hatalmas szemekkel.
- Dehogy is, de szerintem menni kéne, mert a itt hagynak bennünket-mondta vigyorogva.
 Miután megvettük a macit kimentünk a friss levegőre. Damon kicsit furán nézett rám, ezért megkérdeztem, hogy mi a baj.
- Lehet egy kérdésem a hétfővel kapcsolatban?- érdeklődőtt.
- Persze-válaszoltam .
- Miért nem akartál partnert az Angyalok táncához?
- Mert nem szoktam hozzá, hogy partnerem van, de örülök, hogy beleegyeztél.
- Én is örülök neki- mondta, majd követtük a többieket a következő üzletbe.
 Egész nap boltból-boltba jártunk és a nap végére teljesen elfáradtunk. Szerencsére mindenki meg tudta venni a szükséges dolgokat a csomagokhoz, így elköszöntünk a fiúktól és haza indultunk.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett :) Imádtam és a véleményemet igazándiból elmondtam suliba :D alig várom a következő részt :) *.* és meglepí..kaptál egy díjat tőlem :D

    VálaszTörlés