2012. november 12., hétfő

1. fejezet

 Régen voltam már Európában. Az elmúlt 2 és fél évben bejártam szinte az egész világot, de soha sem töltöttem 1-2 hónapnál többet sehol. Most Los Angelesből Párizsba repülök, hogy találkozhassak Alexával és onnan együtt utazzunk tovább a magángépen Londonba.
Már leszállt a gép, amikor a váróban valaki a nevemet kiabálja.
- Jázmin! Jázmin!- Mire odafordultam egy lány ugrott a nyakamba és úgy ölelt, mintha az élete múlna rajta.
Alexa Degas
- Jézusom, Alexa!- mondom miközben "lehámozom" magamról drága barátnőmet.- Már azt hittem, hogy valami riporter támadott le. Kérlek induljunk mert kezdünk a figyelem középpontjába lenni-könyörgök neki.
- Oké, de annyira örülök, hogy újra látlak és már nagyon vártam ezt a találkozót. Annyi mesélni valóm van- lelkendezett Alexa.
- Én is örülök a viszont látásnak. Képzeld kaptam egy magángépet és egy szállodát Philiptől szülinapomra,- mondtam enyhe gúnnyal a hangomban- de azért siessünk mert még a végén lekéssük a gépet.
- Kaptál egy szállodát és egy magángépet és ezt csak így mondod?- hüledezett- Ugye a magángéppel megyünk?Nem vagy te egy kicsit elkényeztetve? - kérdezte immár lelkendezve.
- NEM IS VAGYOK ELKÉNYEZTETVE!!-mondtam egy kicsit hangosabban a kelleténél- Igen és Alyson a szállodában már foglalt is nekünk szobát, így 5-en leszünk egy emeleten- mondtam neki.
- Ki az az 5?, mert te meg és az csak 2 ember- jelentette ki
- Az még egyenlőre titok, de majd úgyis megismered őket és biztosra veszem azt, hogy jól ki fogtok jönni egymással- cukkoltam és látva a reakcióját elkezdtem nevetni.
 Lassan de biztosan elsétáltunk a beszálló terminálhoz és egy kedves ismerős köszöntött minket.
-  Üdvözlöm Őfelsége! Már nagyon hiányzott ám nekünk- köszönt rám, majd észrevette Alexát és folytatta- üdvözlöm az ifjú hölgyet is. Kit tisztelhetek Önben?- kérdezte Litvah, az idősödő repülőgép pilóta.
- Litvah ő itt Alexa Degas és velünk utazik. Alexa ő itt Litvah Saan(szán) a repülő pilótája- mutattam be egymásnak őket.
 Ezután fölszálltunk a gépre és Alexa elkezdte elmesélni az utóbbi 2 és fél év történéseit. Megtudtam, hogy elköltözött és továbbtanult, de azt is elmondta amit már tudtam pl.: Lin kiköltözött Londonba és reméli, hogy tudunk majd találkozni. Ő ugyan nem tudja, de Lin is ott lesz a szállodánál mikor megérkezünk. Már landolni készültünk, mikor megszólalt a telefonom.
- Igen, tessék!- szóltam bele.
- Szia, Alyson vagyok! Most értem ki a reptérre és azt szeretném megtudni, hogy merre vagytok- hadarta el egy szuszra a mondandóját.
- Most szállt le a gépünk és a csomagoknál vagyunk. Te hol vagy?- kérdeztem Alysont.
- A bejáratnál a limuzinnál várlak titeket- közölte vidáman.
- Oké, mindjárt ott vagyunk!- letettem a telefont és egy kíváncsi szempárral találtam szembe magam.
- Ki volt az?- kérdezte Alexa, de nem válaszoltam neki csak intettem, hogy menjünk a bejárathoz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése